Svårt!

Hjälp vad svårt det va å göra en header!! Massa konstiga koder å tecken liksom.. Det ser verkligen inte proffsigt ut nu, men jag nöjer mig så länge. Idag har vi bakat saffransbullar, 50st å supergoda. Imorgon har jag lovat Melvin att baka pepparkakor, undra vem av oss som får mest ont i magen, hihi. Jag är också nämligen barnsligt förtjust i degen. Melvin kom springades till mig i soffan nyss, sov ff på nå vis. Jag drog en chansning ikväll med honom å sa att jag inte hittade nån napp och att han skulle sova utan.. gick bra utan grin faktiskt. Men nu var han dyngsur i svett, (mardröm?) om det hade att göra med somna utan napp vet jag inte.. Så jag gav honom napp å stoppade om honom, älskling! Melvin har ju brutit benet för er som inte vet..hoppade från en soffa på dagis och landade tokigt. Så han har gips nu i tre veckor. Han far fram med gipset som ingenting, jätteduktig. Kan visa en bild sen på lillgipset:) Ska gå och in hämta maken nu tror jag, han är ute å drar el till hästarnas ligghall (mitt i natten..) Ta hand om varandra! H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0