Ge tillbaks mina barn!

Mina barn har blivit utbytta mot nåt utomjordiskt, eller kanske nåt som kräver utdrivning?! Total kaos hemma här idag. En massa hyss å tilltag. Det sista de gjorde innan jag kasta dem i säng va å kleta tandkräm på Melvins tågräls för att sedan kasta in det i Thildes rum, varför liksom? Tror jag fått orgelbunden andning nu då jag fått hålla andan å räkna till tio massor av gånger idag. Hihi:) Nej nu så har jag kräkts klart! Skönt! Har pratat ihop mig med mammsen idag inför jagandet av biljetter till The Boss i morgon bitti. Vi har kollat vilka sektioner vi kan tänkas sitta på (om vi nu har tur å få biljetter..) Så nu ska jag sova med datorn i knä å telefonen fasttejpad i örat, redo! Wish us luck! Ta hand om varann! H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0