Träna <3

Har idag varit på Friskis å tränat, körde ett baspass då jag sprang igår å ville vila min dumma benhinna som spökar..
Jag älskar att träna, å det känns så skönt att ha två pass i kroppen efter förkylningen.
Jag ska få tummen ur å boka tid hos en tjej som ska kolla min rygg som låser sig i tid och otid. Hon är även återförsäljare av herbalife. Inget jag provat tidigare men är lite nyfiken på. De verkar ha vettiga produkter. Jag har tio kilo som jag ska bort. Å som det ser ut nu så går jag inte ner ett skit när jag tränar så mycket. Muskler väger ju mer än fett..Så jag vill gärna prova deras produkter.

Melvins första natt utan napp gick bra.
Han har lite svårt att komma till ro och somna ikväll dock. Säkert tuttesaknad fast han inte säger nåt om den. Mammas stora kille!
Ska bli spännande att se hur tänderna går tillbaka.

Imorgon ska jag in till stan å köpa present, Casper ska på kalas.
Sen ska vi baka pepparkakor äntligen:)

Ta hand om varandra!

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0