Fjärde advent

I fredags va det en lätt urspårad vinkväll hahaha!
Vilken jäkla fylla vi hamnade i!
Men ruskigt kul hade vi, lätt värt en mycket seg lördag hihi.
Var väldigt tacksam över min make som fixade å donade med barnen å mat så jag kunde va bakis..

Idag söndag hjälpte jag min fina H att bära pellets å fick kotor snett i bröstryggen, vilket alltid resulterar i hemsk bröstsmärta:( får det då å då men är alltid lika obehagligt!
Kom hem å fick hjärtklappning AB istället.. Fick för mig att det var nån slags ångest å tänkte att om jag springer på löpbandet så kanske det känns bättre sen, efter 4km så fick jag ingen luft istället:(
Mycket obehagligt!
Mattias fick tillbaka en till kota på mig sen.
Mår dock inget vidare värst ff.
Hoppas det är bra imorgon då jag ska jobba.
Ikväll tog vi in granen, va lite osmarta å lät den tina i v-rummet. Sjöslag!!
Men fin är den å stooor:)
Blev ingen pyntning av den då Melle somnade i soffan.
Tänkte handla julmaten i morgon efter jobbet för att undvika stress. Verkar inte tåla stress nåvidare nu..
Så i år ska jag släppa in mattias i julstöket med. Har ett gräsligt kontrollbehov..:)

<3
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0