Barntv å pannkakor

Jag hoppas att magsjukan släppt sina klor om oss nu. Melvin blev kass i magen en sväng igår kväll å sen inget mer pepparpeppar.
Hoppas att Thilde jag å mattias klarade oss!

Jag har spärrat nikolodion (stavas?) på vår tv nu, är så otroligt kassa barnprogram så fyy!
Däremot går svtB varm hos oss, inte en massa våld där:)
Gjorde pannkakor till barnen vid lunch idag, och kan konstatera att Drottningsylt inte lämpar sig till barn under två år som äter själv..se bara på bilden hihi.
Själv åt jag gårdagens sparris soppa, kalorierna vettu;)
Funderar på å göra en stor pastasallad till middag. Behöver lite kolhydrater om jag nu ska springa ikväll..
OM skriver jag för att jag väntar ff på att bli sjuk haha!

Du är fin!
H.


Kommentarer
Postat av: Tina

Roligt att följa din blogg Hanna! Tänkte bara tipsa om att Disney junior har barnprogram som Alva älskar. Så prova den också om ni har den. :-) Tycker också att det är mycket skit för barnen o titta på nu. Men bra att kunna välja bort. :-) Sköt om dig! Kram

2011-12-06 @ 14:17:45
Postat av: Hanna

Va kul att du tittar in Tina:) vi har inte den kanalen, får se om vi i framtiden väljer att utöka utbudet..men tack för tipset:)

Ha det så fint!!

2011-12-06 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0