Badhuset

Igår va jag, Thilde å syrran på badhuset. Premiär bad för Thilde:)
Hon tyckte det va såå himla roligt! Hoppade handlöst från poolkanten massor med ggr. Till slut tog jag inte emot henne utan hon hoppade, tog spjärn från botten å upp till ytan, igen igen igen skrek hon bara.

Idag så har vi varit ute hela dagen å fixat lite med belysning till hästarna. Så nu har de ström i hagen igen efter lite kabelbyten..de stod så fint gräsmattan imorse pållarna..men nu så ska de nog hålla sig i hagen igen!

Var ut å red en sväng på Piltur ikväll, myys:)

Sedan sprang jag 9 km på löpbandet, så nu hoppas jag att ostkrokarna är förbrända hihi.

Casper hade en kompis här idag som börja spy!! Kaos! Vill verkligen inte ha familjen liggandes i magsjuka!!
Mattias sanerade badrummet med klorin, så nu är det bara å hålla tummen att vi inte blir sjuka..

Från magsjuka till vikt..
Jag har 12-13kg som jag vill ha bort!
Provat allehanda dieter men ska nu gå in på en sund livsstil istället (lite mer logiskt), inte räkna kalorier men typ..
Äta enligt tallriksmodellen å inga häst portioner.
Jag tränar minst fyra dagar i veckan men går inte ner i vikt ett gram.
Muskler väger ju mer än fett såklart, men jag måste börja ha koll på vad jag stoppar i mig.
Har satt ett viktmål till maj nästa år.
Nåväl.

Ta hand om varandra!
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0