Back in business!

Ja då har jag börjat jobba igen efter tre veckor hemma med Melleplutt.
Barnen va så glada att få gå på dagis idag:)
Imorgon har jag rapporten på jobbet så då blir det en extra tidig start av dagen, huu hemska tanke jag som vant mig vid att sträcka ut fläsket tidigast nio på mornarna nu !
Ja jag har världens bästa barn i det avseendet, de sover till minst åtta sedan kliver de upp å slår på tvn. När de sen ledsnar då kommer de in till mig:) helt otroligt ju, de är bara 2 och 3 år gamla!
Men då var de bägge kolikbarn de tre första månaderna..så vi har lätt förtjänat detta nu!

Imorgon kväll ska jag dricka vin med finaste vänner!
Vi ska skratta massor å äta gott, låter härligt va?

Kärlek!

H.


Kommentarer
Postat av: Helen

Vin, god mat & en massa skratt ska bli underbart min fina <3

2011-12-15 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0